kids fashion

KIDS OUTFIT: COLOURFUL FALL

Deze grijze herfstdagen kunnen wel wat kleur gebruiken. Mijn eigen garderobe en interieur moesten eraan geloven en nu is Faye’s kledingkast aan de beurt. Natuurlijk kocht ik voorheen af en toe wel een gekleurd shirtje of legging, om dat vervolgens weer te combineren met zwart of grijs. Maar vandaag maak ik het letterlijk heel bont, wat een kleurexplosie hè..voor mijn doen is dit ECHT een kleurexplosie mensen!

Deze mooie midi velvet floral plooirok (jawel..vier trends in één!) en groene sweater had ik al een tijdje geleden voor Faye gekocht, maar ik zocht er de juiste accessoire bij. Op de Instagram feed van Bold Brands spotte ik deze te leuke ‘Lips Bag‘. Zonder een moment te twijfelen wist ik dat deze tas de outfit helemaal af zou maken samen met een paar old school Vans. Faye is fan van Vans, ze heeft in één jaar tijd drie paar versleten. Ze speelt er graag mee, zijn makkelijk aan te trekken en het profiel van de zool lijkt op het profiel van de deck van haar Penny board. Details, maar zij let daar echt op…van wij zou zij dat toch hebben?

Ik vind het weer een geslaagd outfitje en ben benieuwd naar jullie mening.

Processed with VSCO with u3 presetProcessed with VSCO with u3 presetProcessed with VSCO with u3 presetProcessed with VSCO with u3 preset

sweater – Zara kids
velvet floral plooirok – Zara kids
sokken – H & M
Lips Bag – Nik & Nik
sneakers – Vans

Een gedachte over “KIDS OUTFIT: COLOURFUL FALL”

Plaats een reactie